CALL CENTER

A Work Force változatos értékesítési-, és marketingcélokat szolgáló képzett csa­pata közvetlenül kommunikál az Ön célcsoportjával, ezáltal növelik az interakció eredményességét. A call centeres elérhetőséállandó kapcsolatot teremt a cééügy­felei között, amely elősegíti a kapcsolatok létrejöttét, azok ápolását, illetve megelőzik a krízishelyzetek kialakulását.

Call Center irodánk budapesti központtal rendelkezik. Mérhetőségének köszönhetően eredményesen támogatja partnereink ügyfélszolgálati munkaerő igényeit.

Megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatásával távmunkával is megoldható a tevékenység, amely költség csökkentő tényezőként a szolgáltatás árában is megjelenik.

Partnereinket támogatjuk a telefonons értékesítési tevékenységben, back office feladatok ellátásában, bejövő és kimenő telefonhívások kezelésében.

Az ügyfélszolgálat az első állomás ahol az ügyfél a céggel találkozik, így kiemelten fontosnak tartjuk, hogy szakképzett munkatársaink hatékony kommunikációval támogassák partnereinket.

Call center szolgáltatásunk keretében kiszervezhető tevékenységek

  • Telesales
  • Kutatások
  • Elégedettségi felmérés
  • Ügyfélszolgálat
  • Adatbázis-menedzsment

    Szeretné megtalálni a nyitott pozícióihoz legjobban illő munkavállalókat könnyen és hatékonyan? A Work Force csapata segít Önnek.

    Kérjük adja meg nevét és telefonszámát, amelyen kereshetjük!

    Feltöltöm az önéletrajzomat

    Visszahívást kérek