CALL CENTER

A Work Force változatos értékesítési-, és marketingcélokat szolgáló képzett csa­pata közvetlenül kommunikál az Ön célcsoportjával, ezáltal növelik az interakció eredményességét. A call centeres elérhetőséállandó kapcsolatot teremt a cééügy­felei között, amely elősegíti a kapcsolatok létrejöttét, azok ápolását, illetve megelőzik a krízishelyzetek kialakulását.

Újonnan megnyitott budapesti közel 50 fős, akadálymentesített call center központunkban az alábbi tevékenységeket látjuk el:

  • Telesales
  • Kutatások
  • Elégedettségi felmérés
  • Ügyfélszolgálat
  • Adatbázis-menedzsment

Szeretné megtalálni a nyitott pozícióihoz legjobban illő munkavállalókat könnyen és hatékonyan? A Work Force csapata segít Önnek.

Kérjük adja meg nevét és telefonszámát, amelyen kereshetjük!

Feltöltöm az önéletrajzomat

Visszahívást kérek