Call Center irodánk budapesti központtal rendelkezik. Mérhetőségének köszönhetően eredményesen támogatja partnereink ügyfélszolgálati munkaerő igényeit.
Megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatásával távmunkával is megoldható a tevékenység, amely költség csökkentő tényezőként a szolgáltatás árában is megjelenik.
Partnereinket támogatjuk a telefonons értékesítési tevékenységben, back office feladatok ellátásában, bejövő és kimenő telefonhívások kezelésében.
Az ügyfélszolgálat az első állomás ahol az ügyfél a céggel találkozik, így kiemelten fontosnak tartjuk, hogy szakképzett munkatársaink hatékony kommunikációval támogassák partnereinket.
Call center szolgáltatásunk keretében kiszervezhető tevékenységek
- Telesales
- Kutatások
- Elégedettségi felmérés
- Ügyfélszolgálat
- Adatbázis-menedzsment