A jelenlegi munkaerőpiaci helyzetben a vállalkozások most még nagyobb nyomásnak vannak kitéve, hogy gyorsan alkalmazkodjanak a változó vevői igényekhez, és lépést tartsanak a legújabb innovációkkal.
A Work Force Kft. több mint 17 éve van jelen a piacon és célja, hogy minél több olyan digitális rendszert építsen be a belső működésbe, ami megkönnyíti a dolgozók mindennapi munkavégzését. Ez sok izgalmas kihívást jelent egy olyan modern digitális munkaerő-felvételi cég számára, mint a Work Force.
A közösségi média szerepe
A közösségi platformok böngészése az egyik legnépszerűbb szabadidős tevékenységgé vált, hiszen a Facebookon összesen 2,19 milliárd havi aktív felhasználó vett részt a 2018-ban. A 2004-es alapítása óta a Facebook jelenleg a világ legnagyobb közösségi hálózati platformja. A szám folyamatosan növekszik, különösen a jelenlegi helyzetben. Kulcsszerepet játszik a kis- és középvállalkozások felfedezésében, nem is beszélve arról, hogyan befolyásolják a fogyasztók árukra és szolgáltatásokra vonatkozó vásárlási döntéseit.
Fizikai munkaerő-toborzás esetén a Facebook vagy az Instagram kiváló felület. Fontos számunkra az adatvezérelt toborzás, így az ezekről a platformokról bejövő jelöltek automatikusan átkerülnek a szoftverünkbe, hogy az adatok ne vesszenek el és rögtön le tudjuk őket kezelni.
A professzionális állásportálok, mint például a LinkedIn vagy a Profession, élen járnak az állásajánlatok online hirdetéseiben. Egy online kimutatás megerősíti, hogy az Egyesült Államok HR szakemberei szerint a LinkedIn messze a legsikeresebb forrás a digitális munkaerő-felvételi cégek számára. Szerencsére Magyarországon is egyre népszerűbb felület. Nálunk ez a legfőbb platform a szellemi munkaerő toborzására, mivel ez a közösségi média felület a jól használt és direkt megkeresésekkel jóval hatásosabb, mint bármely állásportál.
Chatbot
Számos vállalat már bevezetett chatbotot a Facebook-on, mely akár szabad szavas kérdések és válaszok esetén is képes reagálni. Egyre népszerűbb alkalmazás a HR világában is. Mi is előszeretettel használjuk, mint toborzást támogató eszköz.
Belső kommunikációs eszközként is alkalmazható, hiszen számos előnye van:
- Üzenetküldés automatizálása a felhasználók felé Viber és Messenger chat platformon
- Mesterséges intelligencia bekapcsolása a beszélgetésekbe
- Egyéb vállalati rendszerek (pl. CRM, CMS, ERP, webshop, adatbázis, SAP, stb.) integrációja, hogy a chatbot igazán hasznos legyen
- Hibrid chat funkció, ami az automatizmus elakadása esetén lehetőséget ad emberi beavatkozásra
A Work Force Kft. az adatvezérelt gondolkodásmód és a digitális megoldások híve. Az év végére több új fejlesztést szeretnénk bevezetni annak érdekében, hogy megkönnyítsük munkavállalóink és partnereink mindennapjait.
Forrás: https://www.intelligentpeople.co.uk/digital-recruitment-agency/